ska och vill. hit och dit.

Jag har slutat dra ner persiennen innan jag går och lägger mig. Nu kan jag somna med månen lysandes precis utanför fönstret och vakna till morgonsolen i ögonen.

Jag skulle vilja ha pollenallergi. Lite kli i ögonen när våren kommer och när sommaren är påväg. Det hade varit fint.

Jag ska köpa en klocka. Jag som aldrig använder klockor, och egentligen inte tycker om klockor. Just därför ska jag köpa en turkos att ha i sommar.

Jag tycker om mina fina vänner. Och glass. Och kaffe. Och mina nya jeansshorts. Och vår-pirr i magen. Men mest mina fina vänner. Världen är vår och vi ska dela den.

Jag ogillar skumma typer på stan när jag cyklar som en tok i mörkret. Speciellt de med benknotor hängandes i byxhällorna. Jag vet att de är fejk. Hoppas i alla fall..

Kommentarer

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!