Linnea


Linnea. Sjutton år och bor vanligtvis i Halmstad, där jag läser naturkunskap med profil Europa. Sedan slutet av augusti bor jag nu i Kingston utanför London, för att under hösten läsa på Svenska skolan och samtidigt leva livet i den nya staden.
Försöker ta varje dag med ett leende och se allt från den ljusa sidan. Annars ganska vanlig skulle jag tro. Sätter in tomma mjölk-förpackningar i kylskåpet som så många andra, och klarar inte av att endast trycka en enda gång på knappen vid övergångsljus. Går inte, fullständigt omöjligt. Måste trycka minst tre. Tycker att våren är den finaste tiden på året, älskar regn och att ha fjärilar i magen. Pratar oftast på tok för snabbt och tänker alldeles för mycket. Tycker om fina fotografier och älskar att spara små ögonblick med min Nikon. Äter nästan bara godis som är svart eller rött. Vet inte varför, men det är godast och ser snyggt ut i  godispåsen. Annars äter jag helst mörk choklad, vindruvor och ballerina.
Är tokig i musik och blommiga klänningar. Men mest musik. Håkan är min stora gud och kommer nog alltid att vara. Annars så lyssnar jag för tillfället mycket på sånthär och dethär. Sjunger gör jag överallt och när som, mest tillsammans med fint folk i Nova Cantica. En vacker dag ska jag resa jorden runt och förändra världen. Se platser ingen annan sett förut och möta människor som talar främmande språk. Men först ska jag avlsuta mitt äventyr i London.
Linnea. Sjutton år och bor vanligtvis i Halmstad, där jag läser naturkunskap med profil Europa. Sedan slutet av augusti bor jag nu i Kingston utanför London, för att under hösten läsa på Svenska skolan och samtidigt leva livet i den nya staden.

Försöker ta varje dag med ett leende och se allt från den ljusa sidan. Annars ganska vanlig skulle jag tro. Sätter in tomma mjölk-förpackningar i kylskåpet som så många andra, och klarar inte av att endast trycka en enda gång på knappen vid övergångsljus. Går inte, fullständigt omöjligt. Måste trycka minst tre. Tycker att våren är den finaste tiden på året, älskar regn och att ha fjärilar i magen. Pratar oftast på tok för snabbt och tänker alldeles för mycket. Tycker om fina fotografier och älskar att spara små ögonblick med min Nikon. Äter nästan bara godis som är svart eller rött. Vet inte varför, men det är godast och ser snyggt ut i  godispåsen. Annars äter jag helst mörk choklad, vindruvor och ballerina.

Är tokig i musik och blommiga klänningar. Men mest musik. Håkan är min stora gud och kommer nog alltid att vara. Annars så lyssnar jag för tillfället mycket på dethär. Fullständig statistik över min musiksmak de senaste åren kan ses här. Sjunger gör jag överallt och när som, mest tillsammans med fint folk i Nova Cantic. En vacker dag ska jag resa jorden runt och förändra världen. Se platser ingen annan sett förut och möta människor som talar främmande språk. Men först ska jag avlsuta mitt äventyr i London.

Kommentarer

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!