aggressionsutbrott

Jag ska köpa en dator. Det har jag bestämt sedan länge. Innan London, i sommar, DÅ ska jag köpa en bärbar dator. Insåg härom dagen att det är nu. NU som jag alltid har pratat om som i DÅ. Kikade igår, och blev bara mer förvirrad för varje ny modell som snubben i slips visade. Han såg rädd ut när jag berättade för honom att jag fixar med mina foton i raw. Enligt honom så fanns det bara en enda laptop i hela affären som skulle vara bra nog för det. Och varför ska en på 14" vara så mycket dyrare än en på 15? Trevligt! jag vill ju verkligen, VÄLDIGT GÄRNA lägga 10 pix på en dator! okejokej, vet att det har med efterfrågan att göra.. MEN ÄNDÅ!

GHAAAAA!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!