Hold my hand

Det är redan mitten av augusti. Tänka sig. Tokigt. Sommarens sista dagar flyger iväg som maskros-frön i vinden. Jag räknar ner. Fjorton dagar kvar i Halmstad. Om två veckor sker mitt livs hittills största förändring. Mitt äventyr. Rysningar. Så mycket jag vill hinna med tills dess. Så många fina att träffa. Så mycket att fixa. Stanna tiden? det känns som en fin idé. Som jag har längtat. Men nu går allt lite för fort fram. Så plötsligt. Fjärilar i magen. Tusentals. Och de lär inte bli färre. Idag har jag häckat inomhus hela dagen. Borde kanske ha tagit vara på sommarlovets sista söndag. Men istället blev det en dag helt utan planer och måsten. Sommarlovets sista sådan. Vinkade av världens finaste syster. Göteborg är fint. Att ha en syster i Göteborg är om möjligt ännu finare. Hon håller sig åtminstone på rätt sida av Sveriges landsgränser.  Lyssnar nu på sånthär och ska krypa till kojs. Imorgon är det en ny dag. Hoppas på regn.



Kommentarer

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!