If I could turn back time

Jag förstår bara inte hur man helt utan anledning kan få för sig att skriva en massa skit om en person som man knappt känner. Helt utan anledning. Det värsta är att jag inte ens visst om det, förrän de själva berättade. Jag hade kunnat vara glatt omedveten om alltihopa. Om de inte känt sig tvungna att berätta. Överlasta allt på mig. Det värsta är att jag blir tokig. Tokig på mig själv. För jag vet inte hur jag ska reagera eller vad jag ska säga. Vad jag ska göra. Det värsta är att jag inte gjort något. Helt obefogat. Det värsta är att jag ändå tar åt mig. Även om det bara är skitsnack. Att det känns ända in. Utan anledning.

Det bästa är att jag inte tänker låta detta knäcka mig. Jag är bättre än så. 

Kommentarer
Postat av: Maja

Nu har jag äntligen hittat din blogg! :)



Vadå? Vad har händt Linnea? :(<3

2009-10-01 @ 16:10:13
URL: http://majaemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!