En tisdag

Finns det något bättre än att plugga biologi en tisdagskväll? Nej, faktiskt inte! inte om man har en massa kaffe och några sparade chokladbollar ifrån helgen. Då är det ren lycka!

Okej, jag får känslan av att folk tror att jag har blivit värsta NV-nörden. Kan antagligen bero på att sisådär 95% av allt som skriv här handlar om just plugg hit och dit. Men jag skulle faktiskt tro att det ligger något i det där, höhö. Jag är nog en NV-nörd hela vägen ut i fingerspetsarna, ut i tånaglarna (euuuu, jag vet!) och i varenda haploid och diploid cell. Hela jag, alltså! Man blir som man umgås, right? men det bästa är att jag varje dag träffar de mest underbara, snälla och balla naturnördar! för det kan omöjligt vara något fel med att vara nördig, Hallao?! det betyder ju bara att man är intresserad!
och möjligtvis aningens besatt ;P

Så Ja, jag skulle nog faktiskt säga att jag är lite nördig av mig. And I am proud of it!

lite nördighet åt folket, vetja!


Kommentarer
Postat av: Anonym

men det är bra det linnea :D mys med att vara lite (^^) nörd<3

2009-10-07 @ 20:19:02

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!