Just a little bit more

Är det inte prov hit och inlämningar dit, glosor som ska bankas in och dialoger att förbereda, finns det istället en massa viktig (?) information och andra saker att komma ihåg. De bokstavligt slåss om en bit av min hjärnkapacitet, en plats i mitt liv helt enkelt. Inte konstigt att en del saker då glöms bort, när det finns så mycket annat som däremot fastnar!

Men huvudsaken är trots allt att man kommer på de glömda innan det är för sent. Ska man ha en boxbon-krans till lördag så är det på gränsen till för sent att komma på det torsdagen innan. Om dessutom tanterna på torget bara är gnälliga och lägger skulden på privata grejer. Jo klart! Det är jättesynd om er för att din man inte mår bra, för att du står här själv hela dagarna. Verkligen. Och det kan inte vara lätt för dig att vara ensam och samtidigt hinna binda kransarna som tydligen är såååå krångliga och tidskrävande. Verkligen, inte alls. Jag beklagar, men jag bryr mig liksom inte. Jag vill bara ha en normal krans, lagom till lördagens luciakonsert. punkt.

Just a little bit more

Kommentarer

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!