I don't believe in angels

Vart jag än vänder huvudet så är det jul. Överallt. Julbelysning i stan, adventsljusstakar i alla fönster. Prydnadstomtar på varenda hylla, varje fönster. Tillochmed i badrumsskåpet, typiskt mamma. Förra året räknade jag till drygt 200. Tvåhundra små tomtar i vårt hus, och folk säger att usa överdriver?

Men det spelar ingen roll, jag kan ändå bara inte få in det. Känna julkänslan. Nej, det är fortfarande som bortblåst och det skulle inte förvåna mig om det inte hinner växa fram till julafton. Jag vill inte bli vuxen. Varför kan jag inte få vara fem år igen, såhär vid jul? Med pirr i magen, tron på den riktiga tomten och leksaker på önskelistan. 

I don't believe in angels

Kommentarer

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!