Krossa och mosa

Nu är det då såhär att jag känner för att bränna upp min samhällskunskapsbok och köra den genom köttkvarnen. Eller möjligtvis tvärt om. Får nog inte in mycket mer, inte heller imorgon får jag någon chans att pressa in något. Det jag kan just nu i detta ögonblick om sveriges statsskick är det som kommer avgöra resultatet på provet. Känns tippelitoppen! Verkligen! Ehrm..  Som om inte det vore nog, har jag forfarande attans så ont efter min dubbel-stukning av fötterna i fredags. Dessutom så är jag för tillfället totalt genomdränkt av negativa tankar som jag bara vill bli av med. Helst nu på momangen.

Men nu är det natti natti.


Kommentarer
Postat av: Rebecka Madeleine

blä usch , jag är också äckligt trött på skolan! :(

2009-12-08 @ 18:56:29
URL: http://rebeckamadeleine.blogg.se/
Postat av: elisabeth

du... jag älskar dig. två veckor kvar. stå ut!

2009-12-09 @ 10:29:12

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!