åttonde

Efter fyra veckor hade jag köpt fyra par skor. Så, såhär i mitten av vecka fem i den här staden har jag nu köpt mitt femte par. Varför sluta med en sådan fin tradition? Dessutom så var det inte vilka skor som helst. Nej nej. Trodde aldrig att jag skulle lyckas hitta skorna som jag drömt om så länge. Men, där i ett skyltfönster stod de alldeles ensamma och bara väntade på sällskap. Galet tur att jag såg dem. Eftersom jag garanterat inte skulle ha gått in in den där affären annars. Ni vet, en sån där affär med kläder som känns lite B. Som drivs av ett gäng bröder, har en elektronik-hörna och spelar Lady Gaga i högtalarna. Helt plötsligt öppnades en lucka i golvet, och strax därefter kröp en femte bror upp med skokartonger i händerna. Skumt ställe helt enkelt. Tokigt.

Hur som, nu står de fint bredvid de andra. Åååååaaaah. Skor gör mig tokig!

Kommentarer
Postat av: sandra

får man se vad du köper för nåt då? :)

2010-10-01 @ 09:10:46

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!