Detärvälvackertväderovanförmolnenmenregndärvistår

Söndags. Jag gick vilse och virrade runt i 55 minuter. Ungefär. Gick åt fel håll utan att veta att det var åt fel håll. Till slut vände jag. Följde 371an. Gick i en evighet åt hållet jag kommit ifrån och mötte fina Mia. Sedär. Så kan det gå. Det händer dock på tok för ofta. Det där med att jag går åt fel håll och är vilse. Och nej, det är inte läge att skratta åt min brist på lokalsinne. Nej nej. 

Igår fick jag för första gången smaka på regnet här borta. Det var fint. Jag tycker om regn och skulle kunna vandra runt i evigheter med små vattendroppar som försiktigt landar på min hud. Ibland vill man inte gärna gå in fast regnet öser ner.

Det är fint med sovmorgon, som idag. Första lektionen börjar vid halv två och bara en sådan sak kan få mig upp bland molnen. Sovmorgon betyder en kopp te till frukost. Ensamhet och lite lugn och ro. Fint, det kan behövas ibland.

D ska iväg ikväll. Såå, skypedejt någon?


Kommentarer
Postat av: Rebecca

åååh, gud så fint.

jag vill också bo i london.

jag vill dit.

jag skulle gärna vilja ha skypedejt med dig.

2010-09-14 @ 13:42:53
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se/

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!