Torsdag

Hade en dålig start på denna dag. Trodde bestämt att det var fredag. Blev lagom besviken när jag insåg att det bara var torsdag. Attans! Detta gjorde att jag stressade iväg till skolan och trodde att jag var galet sen.. Men nej, istället var jag en timma tidig. Underbart!

Hur som. Nu väntar jag på mat. Det vankas take away från något kinesiskt place. Trevligt! Nätverksnyckeln som skulle funka som lösenord till det trådlösa internet funkar inte. Såklart. Allt skulle bli så mycket enklare utan denna sablans gula sladd. Anyway. Ska även kika upp hur mycket pengar jag har på kontot. För första gången sedan jag kom hit. Känns som om det är på tiden. Om jag nu ens vill veta. Eftersom jag idag shoppat upp halva Kingston, med tjajorna till sällskap. he he. Jag gillar Kingston!

Kommentarer
Postat av: emmablid

har också gul sladd... it sucks!



och tusen tack för kontokortskoll-påminnelsen! haha puss ses imorgon!

2010-09-10 @ 00:28:17
URL: http://emmablid.blogg.se/

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!