fade away

Huvudet känns lika tungt som en Stonehenge-sten. Om inte två. Fryser som en liten ensam sparvunge på Antarktis. Och nej, tror inte att det endast beror på engelsmännens oförmåga att isolera sina hus. Jag går i ide. Kryper ner under täcket på obestämd tid. Var det någon som sa att det är fredag? Att helgen precis börjat? Äsch, Ledig tid i London är överskattat...

Hemlängtan. Sådär för första gången sedan jag kom hit, känner jag att jag hellre hade varit någon annanstans. Om det ändå hade varit enkelt. Då hade jag redan nu postat mig själv i ett vadderat kuvert med flygpost över vattnet. Och hur mycket jag än önskar, så kan inte ens paketet som idag låg på dörrmattan dämpa längtan efter att få vara hemma. I min säng, under mitt täcke och höra mammas hmm-ande från våningen under.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

ska vi byta? jag åker till london och du hem?

2010-09-24 @ 20:26:30
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se/

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!