I'm floating around in ecstasy

So don't stop me now. Don't stop me, because I'm having a good time.

We will rock you. Knepig handling men otrolig musikal. Se den! Har en crush på Freddie Mercury för tillfället. Förhoppningsvis inget långvarigt, eftersom det är omöjlig kärlek så att det stänker om det. Homosexuell och dessutom död. Ganska gammal också, om han nu hade varit i livet. Har annars idag spatserat längs Portobello road i småregn. Med mina fina föräldrar som är här. Men det var fint och jag köpte en skiva av ett gäng fina snubbar som spelade på en av trottoarerna. Sedan på Oxford street blev det två till. Kunde liksom inte låta bli när jag väl satt min fot inne på HMV. Så, Noah & Valen och Mumford & Söner fick följa med mig hem. Lycka i varenda cell. Varenda atom som bygger upp min materia. Det har liksom blivit någon form av beroende. Åtta skivor ligger nu i en hög i mitt fönster. Det kommer inte sluta där. Nej. Nej.

Kommentarer
Postat av: emmie

jag vill mest bara köpa skivor hela livet.

2010-10-03 @ 11:12:51
URL: http://touslesjours.blogg.se/

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!