Time may change me, but I can't trace time

Har idag vandrat fram och tillbaka på High street Kensington. Är nu x antal pund fattigare. Men vad gör det, nu när jag fick finfina
saker med mig hem. Klänning från Topshop, klackar från New Look och strumpor med spets-volang från American Apparel. Dessutom
har jag blivit lite smått kär i Urban Outfitters. Gosh, så mycket fint! Skulle inte ha något emot om deras klänningar fick för sig att
flytta hem till min garderob. Med mig ut därifrån fick med mig en mörkblå kjol med blommor på. Och en knepig oversize-tröja.
Det var rea, och tur det. Annars hade jag varit ruinerad vid den här tiden. If i had a million pounds..

Just nu lyssnar jag på sånthär och knaprar på knäckebröd.
Tänker på hur fint livet är. 
Att jag snart varit i den här staden i fler dagar än vad jag har kvar.
Jag vill inte att den här tiden ska ta slut. Men tiden går inte att stanna. 
Kommer aldrig bli färdig med den här staden. Aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!