Torsdag

Jag mosade nyss en spindel. Oups! Det är sånt som händer om man tar sig friheten att bygga bo i mina hörn eller spatsera på mina trasmattor. Regn imorgon? Mjo, man kan ju alltid hoppas! Har nu slagit ihop matteboken och lagt den åt sidan. Ingen idé att försöka lära sig något när ens hjärna inte hänger med. Det är bara förvirrande. Bjuder istället på en liten fin animation, dagen till ära. Solen sken över Richmond campus och vi drack kaffe på gräset. Jag och min fina vän Rebecca. Så fint så fint.



Kommentarer
Postat av: jeannette persson

Hej tjejer. Det såg underbart skönt och gott ut med en kopp kaffe i det gröna. Det var härligt att få träffa er förra helgen. Stor kram från fröken Jeannette

2010-10-08 @ 18:00:16
URL: http://www.jpatelje.se

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!