it's freezing out here on the pavement


Foto från i söndags. På väg till Brick Lane, eller på väg därifrån. Kommer inte riktigt ihåg.

Det är kallt. Skulle tro att det nästan är lika kallt inomhus som utomhus. Nu är i alla fall värmen påslagen, och tur är det.
Det värsta är att vakna på morgonen. Vetskapen om att jag kommer frysa sönder så fort jag lämnar min varma säng.

Tisdag idag, jag tycker om tisdagar. Speciellt eftersom första lektionen börjar halv två. Då hinner man med sovmorgon + en stunds
effektivt plugg + att ta sig till skolan i god tid + äta lunch i lugn och ro. Så himlans fint. Sitter nu under en filt, knaprar på digestive
och skriver om ekologiska fotavtryck. 444 ord har jag, av 1800. Lovely!

Dreaming

Kommentarer

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!