kaffe . regn . paj

Det regnar. Skoj, härligt, kalasbra! verkligen.. Men ändå så är det lite fint på något vis. Har huvudvärk och hinkar i mig kaffe på jobbet. Regn betyder att jag inte missar en fin dag, bara för att jag är fast i en tennishall. Och att tennisspelarna avbokar sina tider utomhus, vilket gör att jag inte har så mycket att göra. Så ja, regn är fint.

Ska nu lyssna på fin musik, som jag för en gångs skull lyckats få med mig hit. Orkar inte med sega repriser på tv, när jag kan äta taccopaj tillsammans med Joel Alme. En bit mumsig paj som torterats i mikron. Paj och mikro är ingen bra kombination, glöm inte det. Det blir bara segt och geggigt. punk.


____
och farmor. Joel Alme är inte en ny pojkvän, så du behöver inte fundera..

Kommentarer

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!