att önska.

Det är min födelsedag om åtta dagar, fyra timmar, femtiofem minuter, 43 sekunder . Exakt. Åtminståne i skrivande stund. Har idag knepat ihop en önskelista, svårt till en början med sedan gick det finfint. En liten och smidig monster-hårddsik till mina 60 Gb bilder, som ska få följa med till Storstaden i landet där borta. Kameraväska till min fina Nikon, och kanske ett närbildsfilter +4 när vi ändå håller på! Hade inte varit helt fel med ett objektiv på 50... men det får nog bli en annan gång! ooooooch möjligtvis några miljontals pund att shoppa upp i höst, hade varit ganska så kalas.
Men mest av allt just nu, önskar jag mig solsken och vår. Lite fågelkvitter och en mysig spontanfika i en park någonstans med de bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!