tisdag.

Det blev en fin eftermiddag på stan med fina Mia Lundh. En mumsig Chailatte och en marinblå vårjacka är inköpt. En vit skjorta och ett par svarta sneakers fick också äran att följa med hem. Nöjd och glad. Solen visade sig idag igen, och för första gången på flera månader tog jag cykeln till skolan. Hur det gick är en annan historia, men jag kan säga att det märktes att det var ett tag sedan. Som om inte det vore nog har jag minimalt med luft i hjulen. Något som måste fixas för att jag ska våga mig på det där igen!

Lyssnar på ny och mumsig musik, dricker kaffe och planerar in så mycket fin musik som det bara går i vår. Det blev inte Krunegård för mig i lördags, även om det var rysligt nära att jag bara stack iväg från födelsedagsfirande och släktingar. Planen är att försöka haffa honom någonstans inte allt för långt ifrån staden. Det smids också planer om Seabear i Lund..  sedan så finns det SÅ mycket mer som jag VILL VILL VILL. Frågan är hur mycket som jag kommer lyckas få med..


Kommentarer

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!