Friday I'm in love

Idag är det fredag, om någon förvirrad själ av någon skum anledning glömt detta. Dagen innan den stora dagen med stort D. Dagen som så många pratat om i veckor, dock kanske inte av samma anledning som jag. Hallaoo, det finns faktiskt större händelser än melodifestivalsfinalen..
tro mig Sophie, jag vet! ;)

Första delen av denna fredag har inte riktigt gått sådär himlans bra. Hann med bussen, med en marginal på några få sekunder. Väl vid dagens första och enda lektion visade det sig att jag ändå inte hade behövt vara där. Typiskt. Som om inte det vore nog så lyckades jag skvätta ut mjölk över halva köket. Prova inte att shake:a varm mjölk. Vet inte varför, men av någon skum anledning så funkar det inte. Poff, och all mjölk är överallt förutom där man vill ha den.

Friday I'm in love

Btw, Dagens roligaste syn, en äldre man runt 75 i grön-gröna byxor. Yäy!

Kommentarer

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!