Say Oh Say

Min mobil tycker verkligen inte om mig. Den lever sitt eget liv och är helt opålitlig. Skärmen blinkar och har sig, visar finfina ränder med de färger som egentligen skulle ha varit min bakgrundsbild. Jag blir helt tokig och kommer inom kort kasta ut den genom fönstret om det inte sker ett mirakel. Jag har tagit ut batteriet och stängt av den minst 100 gånger. Hotat med elektronik-återvinningscentralen på soptippen, ingen reaktion. Hotat med ett liv i källaren tillsammans med ett gäng gamla oanvändbara mobiltelefoner med antenn. Inget verkar fungera.

G h a a a a ! !

Nej. För de som undrar så kan jag redan nu påpeka att jag inte har suttit på den. Bara för att det händer en gång måste inte det betyda att det blir en vana. Så världens mest underbaraste och bästaste F, du har inte fler gamla mobiler liggandes? pleeeeaase!!

Say Oh Say

Kommentarer

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!