Linnea

Jag var lite småtjurig igår och klagade över att det inte finns några låtar om Linneor. Speciellt eftersom det finns så många om till exempel Johanna, eller andra internationella namn.. Men jag hade fel, riktigt riktigt fel. Det finns flera låtar på Spotify som handlar om en Linnea. Dessutom en hel skiva, Linneas fina visor heter den. Vet dock inte om jag egentligen vill räkna med de där, eftersom texterna på den är lite... udda??

Men min favorit är The late call's låt, som inte heter annat än just Linnea.
Den var aningens bättre än den där de sjunger om hur roligt mitt namn är.
mohaha


The little girl with the funny name
Who came along to save the day
Oh Linnea
~
The little girl with the funny name
Who made my world a better place
Oh Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!