förslappad?

Det var längesedan jag kände mig såhär trött. Är helt slut. Inte van vid att klockan ringer 06:15. Är heller inte van vid att behöva koncentrera mig och vara på topp i flera timmar under dagen. Men vid lektioner, så har man inte så mycket att välja på.

Efter skolans slut bar det iväg till Netto för köp av lite mat, sedan en stunds plugg i korridoren. När väl Johanna slutat sin biologilektion plumsade vi över en snötäckt fotbollsplan. Det gick sådär. Bra, om man tycker om att sjunka ner i snö till knäna. Tog sedan tag i min forna friidrottskarriär, och var tillbaka på de blå banorna i Kombihallen. Skum, men härlig känsla. Det var ändå fem år sedan jag senast satt mina fötter där. Och jag blev imponerad över de små söta friidrottarna, de var kalasduktiga! 

Nu är jag dessutom hungrig. Mat, NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!