Dålig på vardag

Inatt drömde jag en massa skumma drömmar. Jag var prinsessa och blev rysligt besviken, när det visade sig att min prins hade rudolf-röd näsa, kilt och fotbollsskor. Kommer riktigt ihåg besvikelsen, och hur jag ändå lyckades hålla minen för pressen och låtsas som om han var snyggast i världen. Skumt.

Dock inte den enda besvikelsen för dagen. Det är inte kul att ha en fin plan om hur dagen ska utnyttjas på bästa sätt, när man misslyckas från första stund. Steg jag upp klockan åtta? nej. Var jag duschad och klar innan tio? absolut inte. 

Idag var det första repet med NC. Det gick finfint och jag har gått som på moln. Inte helt fel att själv få vara med och sjunga den låt, som för många år sedan gjorde att jag bestämde mig för att en dag bli en i kören. Bohemian Rhapsody inger respekt.

Imorgon är det dags att ta tag i livet igen. Tillbaka till verkligheten. Vi ses där!

Dålig på vardag

Kommentarer

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!