2010

Ett nytt år, ett nytt årtionde. Nya chanser, nya möjligheter och nya äventyr.

2010 ska bli mitt år och den enda som kan stoppa mig, är möjligtvis jag själv.


Jag tror inte på nyårslöften.. eller rättare sagt: jag tror inte på att jag ska klara av att hålla eventuella löften i ett helt år. Så då känns det totalt meningslöst, att lova sig själv en massa saker för att sedan bli arg och besviken när man misslyckas, vilket man antagligen kommer att göra till slut..  Men däremot så finns det EN ENDA sak som jag har lovat mig själv. Att ta vara på 2010, och göra det till ett så bra år som möjligt. Jag ska tänka mer på mig själv, och inte på vad alla andra tycker. För 2010 är mitt år, så det så!


'Cause this is the year, this is the year it all will happen.
It's finally here, I have been waiting all my life.

So put on your coat, it's time to go, it's time for take-off.
I think I can say without a doubt,
This year is mine.

Kommentarer

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!