10 easy ways to 'Green' up your sex life

Först om hur man lär blinda barn att bada, och nu om hur man gör sitt sexliv miljövänligt. Hmpf.. aja. haha

Såhär hänger det ihop.. Laddade för några år sedan upp några bilder på en badanka på sxc.hu, en kalasbra hemsida för att hitta bra bilder om man behöver till något speciellt. Hur som.. strax efter fick jag ett mail om att den användes på denhär sidan. Hur skoj som helst att någon ville använda den, men förvånande som bara den! Så nu idag, efter sammanlagt 1240 nerladdningar fick jag ännu ett mail. Denna gång från "a content producer for Tribune Media Co". HAHA, tog ett tag för mig att sluta flabba när jag kikat in på sidan.. de har tillochmed fått med mitt namn xD


Kommentarer

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!