Needed To Break Down

Jag är helt slut, det finns liksom inte några krafter kvar. Egentligen så kanske man skulle ta sig i kragen, klä upp sig lite fint och träffa lite trevligt folk.. Men nej, ikväll ska jag kraschlanda i soffan. Äta god mat och somna innan klockan blivit tio. Kanon!

Dagen idag började inte förrän klockan åtta, underbar sovmorgon. Upp och hoppa, frukost och promenad till bussen. Idrottslektion i HstdArena. En sjukt svettig sådan, vilket kanske kan vara svårt att undvika när innebandy står på schemat och man frivilligt tar ansvaret som målvakt? Buss hem. Mat och nästan en hel timme i badkaret med favoritlistan på spotify. Lägg därefter till en stunds slösurfande, en kopp te, två små bitar mjuk pepparkaka och 20 minuters massage av världensbästamamma.

Så jag vet inte varför jag är så seg. Borde vara pigg och glad, som en studsande räka med partyhatt på sne.. höhö.
jag menar, en såå anstängande dag har jag ändå inte haft ?!


Adam Heldring – Needed To Break Down

Kommentarer

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!