Framtidsplaner

Jag har precis insett, jag jag nog borde fundera på ett framtida liv i skogen. Eller åtminståne på landet. Liite utanför staden. Okej.. var spelar inte så himlans stor roll, huvudsaken är att det är gott om plats. Plats till vad? kan man undra. Till alla finfina djur som jag fyndar på blocket såklart! För jag tror inte att varken mamma eller grannarna hade varit sådär hemskt glada om jag hade en flock med Highland Cattle i trädgården. Däremot hade jag varit precis lika glad, som mössen i en mus-familj när de hittar vägen in i en ostbutik. Som ett gäng rymdforskningsnördar när de upptäcker syre på en skum nyupptäckt planet. Som Joakim von Anka när han hittar tio rikstaler på gatan, under en snödriva. Ungefär sådär.



Visst är de sjuukt fina?! man vill ju liksom bara gosa in sig i pälsen, hoppa upp på ryggen och dra iväg på äventyr.
Andra favoriter är lamorna, de spottas visserligen.. annars så skulle jag inte tacka nej till en Alpacka! höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!