Good way of life

Om mindre än åtta timmar sitter jag i en bil påväg ut i skogen. Det vankas läger med fint SKUNIK-folk och jag känner på mig att det kommer bli hur bra som helst. Jag är nu även färdigpackad. Mentalt. Väskan är fortfarande tom. Men jag har ju iinget annat för mig de kommande åtta timmarna. Nej nej. Sömn är överskattat. Lika bra att redan nu i förväg vänja sig vid nätter med minimala timmar sömn, eftersom det är precis vad som väntar de kommande dagarna. Om nu allt blir som det brukar.
.
Så, fina fina vänner. Nu kan det bli svårt att få tag i mig fram till på söndag. Och här lär det inte hända så mycket.
Tills dess så tycker jag att ni borde lyssna på lite sånthär och dethär. Det är fina grejer det.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

svar. det var så otroligt. varför såg du inte dem? :(<3

2010-08-12 @ 14:21:15
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se/
Postat av: Rebecca

svar: åååååh vad nice :D

2010-08-12 @ 14:23:49
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se/
Postat av: M A T I L D A J A N Z O N

läägg upp MASSA nissabilder :) <3

2010-08-15 @ 17:33:01

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!