What Would Linnea Do?!

Kom nästan nyss hem från en riktigt mysig kväll hemma hos Maria. Och hela dagen idag har varit just mysig. Inga lektioner idag, så det blev sovmorgon till halv elva innan Biffen kom hem till mig. Vi lagade kalasgod mat, gick ut på promenad, åt glass med smälta Dumle och drack te. Senare kom Sosso förbi för att låna en gammal 3310:a, och vi hann med some chit-chat. 
 
Och nu försöker jag pärla ihop ett eget WhatWouldJesusDo-armband men tänkte byta ut Jesus till Linnea istället.. innan jag kom på att L likaväl skulle kunna stå för Lucifer, och nej! jag tänker då inte följa han! haha Så nu försöker jag helt enkelt hitta på något annat som skulle passa.
Vad sägs om M som i Mamma? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!