Ti Ti Tisdag

Vet inte riktigt vad jag ska skriva.. finns så mycket att berätta att det försvinner och gömmer sig, typ. haaha

Hur som helst så var repet igår med NC precis som jag hade väntat mig. Effektivt och kalaskul. Roligt att få träffa alla f.d. Cantabilister igen och väldans skönt att äntligen få sjunga med NC, efter ett ganska så tråkigt år i Cantabile. Det blir ju sådan skillnad! Det är inte längre en liten tjejkör där hälften precis börjat sexan, det går liksom inte att beskriva känslan när killarna kommer in och hela låten lyfter från marken. Magiskt. Redan på lördag nästa vecka ska vi sjunga inför publik, på invigningen av Noll Tre Fem, klockan halv fyra om jag inte minns helt tokigt. Be there!

Efter en stunds sång, så var det mys/chillkväll hos Ida. Trevliga och snälla klassisar, spotify, Nallekaka och femminuterskola. Kvällens roligaste var helt klart Elises och Emilys version av Blatte-videoblogg. Heeeelt sjukt kul, vilket gjorde  att jag låg på golvet och gapflabbade i en halv evighet innan jag kunde sansa mig. Gosch!

Nu ska jag ta tag i mitt liv och räkna en massa matte, ekvationer närmare bestämt, och varför kan inte all matte vara lika roligt? Kanske skulle prova på att slänga in lite x och y bland procenttalen.. Jää!

peace out!
~Linnea


Kommentarer
Postat av: martina

Åh det var så kul med nova cantica :D:D:D

Men shit hur ska man lära sig alla låtar på nästa gång :S xD jag tycker du ska ha den färgglada bilden ;) om du vill veta :D<3 ses på måndag!

2009-09-01 @ 16:26:45
URL: http://martiinaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!