Klenis-Kalas

När man har gått och lagt sig vid två, är det inte speciellt kul att sedan vakna vid åtta. Och det går bara inte att somna om, trotts att man är trött som jagvetintevad. Tillslut drog jag mig upp ur sängen med samma huvudvärk som jag först somnade med, och ont lite var stans. Nästan överallt. Trodde ett tag att jag blivit sjuk på något vis och somnade till slut om i mammas säng efter panodil. Vaknade sedan vid halv ett utan huvudvärk, och då slog det mig! Igår spelade jag basket och spinnade, för första gången på ett halvår. Inte sååå konstigt att jag idag har en massa träningsverk. Hade snarare varit konstigt om jag inte haft det..

Nu är det snart födelsedagskalajs hos söta fröken Klenis Karlsson, som på måndag blir hela 16 år. Inte illa! Var på stan idag och köpte paket nummer två. Av någon anledning var det inte öppet köp, men vill hon byta så kan jag ta den! haha ;)


Peace Love and Understanding!

Kommentarer

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!