Pannkakisar!

Jag har inte tid att bli sjuk, så jag såg till att ta mig lite tid från De Heliga Studierna. En timma från svenskan och en från spanskan.. det kan ju inte skada sådär värst mycket?

Så idag har jag gjort precis vad man inte ska göra om man vill kunna sova ikväll, men kan det stoppa en ovälkommen förskylning så är allt tillåtet! Och att sova nästan fyra timmar mitt på dagen och dricka två stoora glas med kaffe är riktigt trevligt!

Ikväll är det återhämtning som gäller. För imorgon är det maraton-plugg på schemat, eftersom jag ändå inte är pigg nog för idrott, och det är den enda lektionen vi har. Så jag steker nu massa pannkakor, för att sedan äta en massa pannkakor. Och kanske är det just pannkakor som är nyckeln till tillfriskning? Det och glad musik i mängder? man kan ju i alla fall hoppas!


Update!

Stekt pannkakor i en timma nu och smeten vill bra inte ta slut! Jag har tröttnat på att steka, och Chico orkar inte längre hoppas på att jag tappar en pannkaksbit eller två. Har inte en aning om hur många det blivit, eftersom jag ätit upp flera undertiden. höhö Men räddninge verkar nära, nu ska jag vända den sista pannkakisen!


Kommentarer
Postat av: Maia

Pannkakor <3

2009-09-11 @ 11:59:20
URL: http://figureskater.blogg.se/

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!