GRATTIS på din dag!



Idag har det inte varit en vanlig dag. Det är min bästa väns födelsedag och nästan precis 16 år sedan vi för första gången träffade varandra. Det går inte att beskriva hur mycket hon betyder för mig. För det är något speciellt. Något så mycket mer än bara vänskap. Något som aldrig kommer att brytas. Det är tokigt hur mycket vi har gemensamt. Alla minnen vi delar. Knepiga internskämt som inte äns vi själva förstår oss på, men som gör att det räcker med en blick för att båda ska vikas dubbla av skratt. Hon är den som känner mig allra bäst, och ibland undrar jag om hon inte tillochmed känner mig bättre än vad jag gör själv. Hon är den som kan vända den värsta dagen, till att bli den bästa. Och sätta ord på mina tankar, när jag inte själv vet vad jag vill. Hon är helt enkelt den Bästa av de bästa.


Biffen, Karlsson, Klenis
- J o h a n n a !


Kommentarer
Postat av: sara

gud vilken härlig bild längst upp till höger :o :))

grattis på johanna :D

2009-09-08 @ 16:18:50
Postat av: johanna

tack, världens bästa linnea :D <3

2009-09-09 @ 16:06:50

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!