Onsdag

Har haft huvudvärk halva dan, och jag är aningens trött på det nu. Har försökt med både mat och kaffe, men nu med panodil så ska den bort!
Lite lagom lång dag idag. Samhäll, svenska, lunch, musik och biologi. Och biologin var väldigt intressant! hur nu fröspridning kan vara det.. Firade sedan Maria idag med överraskningsfika påFribergs och nu snart är det Cafe After Church som gäller. Planering och bak!

Som om inte det vore nog, så fick jag hem skolfotona idag. Vi är ju bara sååå snygga!
Emily, Anna, Josefin, Elise, Frida, Ida, Linnea, Alice, Felicia, Amelia
Jeanette, Kajsa, Anna, Cathis, Maria, Erika, Julia, Challis, Lisa, Rebecca, Frida
Kristoffer, Jonathan, Dag, Gustaf, Christoffer

Kommentarer
Postat av: filippa

hej och hå! Jag har hittat värsta grejen. Om man går in på bibeln.se kan man klicka in sig på något som heter tjänster och där kan man prenumerera gratis på bibelord i sin blogg. Dock vet jag inte var jag ska sätta in den där kodgrejen i dina fina mallar. Du kanske kan guida mig?? ;) Kramkram! Filippa (www.skunik.blogg.se)

2009-09-17 @ 10:36:43
URL: http://lippshit.blogg.se/

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!