Jag har fastnat

Jag har fastnat bland alla koder och det går bara inte att slita sig. Det är så kul att jag vet inte vad. Och det bästa av allt, är att det aldrig kommer att ta slut. Det kommer alltid att finnas saker att testa, prova och lära. Som idag, när jag fixade in en till meny och flyttade över halva innehållet till den från den vanliga. Och det funkade!!

Och vad i hela friden är det jag sysslar med? Joooo, jag designar just nu min nya bloggdesign. Den som kommer ersätta denna. Men först måste den bli färdig.. och om jag känner mig själv (vilket jag iofs tidigare märkt att jag inte alltid gör) så kommer den vara klar i kväll, eller i alla fall imorgon!

Jeaääää!

Kommentarer

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!