Friend Facts

Det är både kul och väldans skrämmande att se hur folk ser på en. Kikade igenom vad mina kära vänner på facebook svarat om mig, och ibland undrar jag hur de tänker, om de nu gör det över huvud taget? Hur som helst så har de otroligt delad uppfattning om mig, vad det nu beror på. haha Och det hade varit sååå roligt att veta vem som svarat vad -men Nej, för då måsta jag själv svara på minst 80 frågor om andra. Och det har jag inte precis lust med.. Here we go!

Tror du att Linnea Bergman är smartare än du?
Nej
nähe? jag kan faktiskt vara ryysligt smart ;)
Tycker du att Linnea Bergmans fötter luktar illa?
Nej
ooh, tur!
Tror du att Linnea Bergman kan springa en mil utan att stanna?
Ja
hahaha, NEJ!
Tror du att Linnea Bergman pratar med sig själv?
Nej
joo, det händer nog ibland (a)
Tror du att Linnea Bergman gillar att festa till morgonen?
Ja
Njeaa, skulle nog hinna somna
Tror du att Linnea Bergman har en gömd dagordning?
Ja
som i möte? men en to do-lista har jag i alla fall
Tror du att Linnea Bergman är smart?
Ja
wohoo, en som tycker det!
Tycker du att Linnea Bergman är oartig?
Nej
det var ju.. bra?
Do you think Linnea Bergman is materialistic?
Ja
om det räknas att vara lite halvt kär i sin miniräknare..
Tror du att Linnea Bergman skulle kunna skjuta någon?
Ja
nej, vad tror du om mig? :O
Skäms du för Linnea Bergman? Nej
puh!
Tycker du att Linnea Bergman ser bra ut?
Ja
ojoj, där ser man!
Tror du att Linnea Bergman skulle kunna förstöra en dejt?
Ja
jooo, antagligen. mohaha!
Tror du att Linnea Bergman kan hålla en hemlighet?
Ja
Ofc!
Tror du att Linnea Bergman är lat?
Nej
njea, kanske liiite..
Tycker du att Linnea Bergman är lite irriterande?
Nej
vilken tur!
ycker du att Linnea Bergman har ett inbjudande leende?
Ja
det var ju trevligt!
Tycker du att Linnea Bergman är narcissistisk?
Nej
goood
Tycker du att det är roligt att umgås med Linnea Bergman?
Ja
trevligt trevligt!
Tycker du Linnea Bergman har fina ögon?
Nej
nehä?
Tror du att Linnea Bergman någonsin har tjuvtittat på någon som klär av sig?
Ja
Höhö xD
Tycker du Linnea Bergman har fina ögon? Ja
aha?
Tycker du att Linnea Bergman är flirtig?
Ja
oshdå, haha!
Tror du att Linnea Bergman är tondöv?
Ja
huh? tacksåmycket!
Tror du att Linnea Bergman sjunger i duschen?
Ja
joodå, det händer väl..
Tycker du att Linnea Bergman näsa ser rolig ut?
Nej
haha, vad är det dära för fråga!?
Tror du att Linnea Bergman gillar att sjunga karaoke?
Ja
sant!
Tror du att Linnea Bergman är bra på att laga mat?
Ja
inte lika sant, men det går att äta! :D
Tror du att Linnea Bergman vet en mörk hemlighet om dig?
Nej
njea, skulle inte tro det
Tror du att Linnea Bergman är religiös? Ja
amen! haha..
Tror du att Linnea Bergman har badat naken?
Ja
alla har väl varit fyra år?
Skulle du kunna tänka dig att resa jorden runt med Linnea Bergman?
Ja
bara om du betalar, så!
Tror du att Linnea Bergman fortfarande sover med gosedjur i sängen?
Ja
nej?
Tycker du att Linnea Bergman är en bra kompis?
Ja
jää!
Tycker du att Linnea Bergman är narcissistisk?
Ja
mäh!?
Tror du att Linnea Bergman skulle betala borgen för dig om du hamnade i fängelse?
Nej
nej, för katten!
Tror du att Linnea Bergman sjunger när han eller hon är full?
Ja
sjunger nästan jämt, så det skulle faktiskt inte förvåna mig
Tycker du att Linnea Bergman är en bra kompis?
Nej
nähe, tyck inte det då..
Tycker du att Linnea Bergman är rolig? Ja
ojdå - jag, rolig? wow!
Tycker du att Linnea Bergman är söt?
Ja
oooh

Tycker du att Linnea Bergman är bra på idrott?
Ja
den personen kan inte ha sett mig (försöka) spela fotboll, hahaha!


HAHA, ska jag vara ärlig så vill jag nog inte veta vem det är som tyckt vad. Tror det är bäst att inte veta!

haha

Kommentarer

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!