Friday Im in love

Varför ska man inte få sova, när man väl har sovmorgon? Klockan stog på 8.20 istället för 6.20, men ändå så vaknar jag tre gånger och blir förskräckt för att jag tror att jag försovit mig. Tyypiskt

Idag är det ingen vanlig dag -det är FREDAG! Fredagens första, siata och enda lektion är idrotten klockan 10. Det kan knappt bli bättre. Efter den ska jag cykla hem på min cykel och äta lunch på stan med mammi. Har också tänkt att shoppa upp en massa pengar, så att min garderob blir glad igen. Klockan fyra är det sinkrådgivning på Make Up Store för att senare dra hem till Alice innan vi ska på partaj hos Amelia. En dag som säkert kommer bli toppen!


~Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!