Förskylning och Håkan H på Liseberg



I en vecka har mina elaka förkylnings-virusar hängt sig fast, och nu vill de bara inte släppa taget. Fast om jag ska vara ärlig, så har jag kanske varit lite för snäll och gjort det lite föör lätt för de små elakingarna. Men jag trodde faktiskt att det slulle hjälpa med lite musik och vilt dansande, och det gjorde det! I alla fall så kändes det så just då just där, aningens värre dagen efter. Men jag tycker helt enkelt inte om att behöva anpassa mig efter en jäkla förkylning.. jag vill kunna leva mitt liv ändå!

Men just idag blev det lite för mycket. Så istället för att sitta på ett tåg mot Göteborg och flera timmars väntan på Mr Hellström, sitter jag fortfarande hemma med filt och ett stort glas te. Men eftersom jag har världens bästa paranteser, lyckades jag övertala de till att tillbringa en kväll på Liseberg. Vilket gör att jag ändå kommer upp och får se Håkis, även om det blir aningens för sent för att kunna tränga sig längt fram. attans


Kommentarer

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!