söndag

Varning för skumt inlägg..

Idag är det söndag, vilket betyder att det är måndag imorgon -höhö, smart!- men ändå så är jag inte sådär söndags-deppig som det annars är så lätt att bli. Jag är helt enkelt fit for fight, liksom redo att slänga mig ut i en ny vecka.

Idag har jag jag städat mitt rum, eller påbörjat med andra ord. Är inte helt klar än.. har några små fina högar på golvet mad saker utan bestämd plats. Saker som innan bara legat i en låda tillsammans med andra helt random saker. Precis sådana saker ska jag nu ge en egen och självklar plats i mitt rum. Så att det inte går att tveka.
Annars så är det himlans kul att städa, faktiskt! speciellt när man hittar saker som man glömt att man hade, och andra helt onädiga saker som man sparat och inte kan slita sig ifrån, och försökt förtränga att man äger. Som en paket med servetter från hotellet i LA. Kalasbra servetter kan man ju inte bara slänga sådär? när man dessutom tagit hem de från USA känns det aningens onödigt att göra sig av med dem nu. Eller vad sägs om äkta lavastenar från Island? Direktimporterade och dessutom väldigt snygga att se på, så snygga att de ska få en synlig plats i mitt rum. De förtjänar verkligen inte att vara instängda i någon skum skokartong, som jag för övrigt hittade fyra av..

tss, godnatt!


HAHAH

Kommentarer

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!