Hemmakväll

En riktig hemmakväll är precis vad jag ska ha ikväll. Var på just Hemmakväll med Pappi och laddade på med lite hemmakvällsstuff så finns det inget som kan hindra mig från att slänga mig ner i soffan och leka soffpotatis för en kväll! mohaha
Så, så fort mappa kikat klart på FN-snubben i programmet-med-sveriges-lamaste-programledare
(aka Här är ditt liv, med Ingvar Oldsberg) är mooooovietime som gäller!

____________
fast ska jag vara ärlig.. så är jag liite avis. Vem vill inte vara kompis med Kofi Annan, liksom?


Kommentarer
Postat av: Sophie

Du, det satt vi okcså och kollade på!Jag vill också va bästis med koffe :(

2009-09-27 @ 13:34:41
URL: http://onlytheworldcanseeme.blogg.se/

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!