En bra dag idag

Ä r  d e t  i n t e  e n  h e l t  u n d e r b a r  d a g  i d a g ?

En sådan där otroligt sällsynt vacker torsdag. Men kan inte komma på varför. Är det regnet som jag missade med ett par minuters marginal? Kan det vara för att jag idag hade mattetest och att det kändes ganska så någolunda kalasbra? Eller att jag lämnade matteböckerna i skolan för första gången denna veckan? Möjligen att jag bara haft två lektioner idag och slutade vid ett? Kanske för att vi EU-freaks fick träffa våra blivande lärare imorse?  Eller är det för att min helg redan har startat? Att jag liksom är helt ledig imorgon? Kan kanske vara för att mitt självförtroende idag ligger på toppen av alla tiders? För att solen skiner? För att himlen är blå lite var stans?

Eller bara för att idag är idag och att det är en väldans bra dag?


Kommentarer
Postat av: Frida

Vad kul att höra att du haft en bra dag, då blir jag glad :D Tack så mycket, jag ska verkligen se till att bli frisker! ; )

KRAM

2009-09-24 @ 15:45:12
URL: http://klawitter.blogg.se/

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!