Där ser man!

Oj oj. Jag förstår inte riktigt, hänger nog inte med. Från att för länge sedan ha varit tre trogna läsare om dagen, ökade det till några fler. Sedan stannade det där ett tag. Ganska länge. Men nu har det ökat med precis fem stycken, sådär utan någon speciell anledning. För vad jag vet, så har jag inte gjort något för att locka hit folk. Snarare tvärt om, haha. Men det är kul, även om det känns lite konstigt.. tänka sig att det finns de som är intresserade av mitt liv och mina fina och -mer eller mindre- knepiga tankar. Men trots allt så spelar det ingen roll, känn er inte speciella eller så. Jag hade skrivit precis lika mycket och precis dant även om statistiken stod på ett, och det var min egen sidvisning som registrerats. Så det så! ;)

Bah ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!