Söndag

Söndagar kan vara huur mysiga som helst. Inga måsten, en dag då det är tillåtet att inte göra någoting alls. Om inte söndagsångesten smyger sig på framåt kvällen och gör de sista helg-timmarna till en pina. Som tur är, så har jag fått lite av varje idag, inte bara söndagsångest. Även om den har lyckats fånga mig. Trots allt så ser veckan ganska så lugn ut. Hittills är det bara en sak som har med skolan att göra, och det är spanskaprovet på torsdag. Men det räcker gott och väl! för just nu känns det som om det kommer gå åt skogen.. och då är det inte åt någon fin ädellövskog, här inte!

Annarså så är det rep med NC imorgon och tandläkaren på fredag. Inget annat planerat i
veckan -ÄN!- och det är kalasskönt!


Btw, så har jag lyssnat igenom Lars Winnerbäcks nya låtar.
Vet inte riktigt vad jag tycker.. blev nog aningens besviken.
Fast ska jag vara ärlig, så har jag ändå inte lyssnat på hans
musik på evigheter... vet inte varför, det har bara blivit så.


Kommentarer

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!