Ingen vind kan blåsa omkull oss nu

Hade jag inte sett alla träden som vajar utanför så hade det varit lätt att tro att värsta jet-planet flyger fram och tillbaka rakt över vårt hus. Men det finns inget jet-plan. Det är vinden som busar med oss och sträcker på benen ordentligt. Tar ut stegen och vänder hela Halmstad uppochner. Hade velat gå ut i mörkret och fota, om det inte vore så att jag är aningens skrajsen för att flyga bort. Eller åtminståne välta. Sådär som en sovande ko, nivet.
Aaja, hur som helst så borde jag fortsätta med biologin, för det känns som om jag inte kommit någonstans alls. Kanske är det precis det jag har, inte kommit någonstans. Eller så är det precis vad jag inte har, jag kanske vet allt nu.. även om jag inte vet om det än, att jag vet allt alltså. Huh? Gosh, när jag inte ens själv förstår vad jag själv menar så är det definitivt ett teckan på att jag är lite sömnig. I alla fall lite lite lost och i behov av paus. Även om det nästan är precis vad jag haft den senaste timmen.

Nej, nu får det banne mig vara nog. Självdisciplin, Ja tack!

To do tonight:

-läsa igenom alla biologi-anteckningar, TVÅ gånger!
-plugga in x antal spanska-fraser
-lära mig, eller i alla fall titta på engelskaglosorna


Mina mål för kvällen, Kan vi fixa?

KLART VI KAN!


finfin blås- och vindmusik
Visa vid vindens ängar Och det blåser genom hallen När det blåser på månen Ingen vind kan blåsa omkull oss nu


Kommentarer

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!