Gårdakvarnar och Skit

Är det inte heelt underbart att behöva vakna redan klockan åtta bara för att man ska iväg och jobba, när man sedan väl där inser att man är sisådär fem timmar för tidig?!

Nej, nu är jag sur. Dundersur på det nyss ändrade schemat -även om det antagligen var mitt fel, som inte dubbelkollat tillräckligt många gånger- och på allting som idag inte är som det ska. Som på att mitt rum är så förbaskat stökigt. Typiskt att det också måste vara mitt fel. Hade känts mycket bättre om jag hade någon annan att vara sur på. Ellerja, kan ju alltid jag ge någon annan skulden.. men det skulle jag nog inte ens själv gå på. Dessutom så kan jag bara inte vara sur på folk, det går liksom bara inte.

Nej, nu blir det kaffe och bok i soffan under en mysig filt. Kanske en bit kladdkaka ifrån igår också..


Gårdakvarnar och Skit
Bara så länge det finns stjärnor över oss så
bara så länge våra hjärtan klarar av att slå


Kommentarer

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!