Tisdag... igen?!

Jag är 123 pärlor, två meter läderband och flera meter ståltråd rikare. Också 214 kronor fattigare, men det struntar jag i! Dessutom så har jag ramlat idag med min fina cykel och fått tre små små skrapsår på mitt vänstra knä. Precis det knä där jag numera har värsta ärret efter det monster-sår jag hade i somras. Nu är det ömt igen och om man är lite petig så är det aningens svullet.
.. om någon nu skulle vara intresserad av att veta.

Höhö

Idag har jag inte tänkt att lägga all min lediga tid till ormbunkarna. Även om det är imorgon det gäller att bevisa att man kan allt. Känner mig ganska lugn ändå. Sådär harmonisk. Magen säger att det kommer gå tippelitoppen-bra!

Btw, så måste jag varit helt lost igår kväll. Såklart så var det Måndag och inget inget annat! hmpf..


Kommentarer

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!