Plugg Panik

Jag hade en toppen plugg-plan. Den var liksom perfekt för att jag skulle hinna med allt. Nu är min finfina pluggplan död, DÖD. Hade tänkt mig två lugna dagar på jobbet. Efter en stunds effektiv städning skulle jag idag hinna med både spanskan och engelskan, imorgon skulle jag plugga matte. Men nej! istället är det värsta badmintontävlingen. Så idag har jag stått och tagit emot beställningar på hamburgaretallrikar hela dagen. Det är inte kul.. anledning 1- det är långtråkigt, anledning 2 - man börjar lukta hamburgar-os. Så nu sitter jag här med värsta paniken över hur jag ska få ihop mitt liv de kommande dagarna.

GHAAAAAAAAAA
varför har inte dygnet 34 timmar istället för 24? 
GHAAAAAAAAAA
varför tog jag ett extra pass denna helgen?
GHAAAAAAAAAA
varför varför varför?
GHAAAAAAAAAA

Nej, dags att samla mig. Nu ska jag göra engelskan, i alla fall halva. Sedan ska jag börja på Biologin, om jag hinner innan Emmie kommer hit, om hon nu kommer över huvud taget.

Peace!

Kan också meddela att jag har världens träningsverk efter gårdagens boxning. Men det gjorde susen, inte minst mot all ilska jag samlat på mig de senaste dagarna. Känns som om jag är påväg tillbaka. På riktigt denna gången.


Kommentarer

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!