Tro och Tvivel

J a g  f ö r s t å r  mig inte riktigt på människor som shoppar för att må bättre. Jag får bara ångest. Det finns inget värre än att göra sig av med en massa pengar. Fast jag antar att det är något som man måste ta.

I d a g  b l e v  j a g  alltså inte bara 1282 kronor fattigare, inte mindre än 1740 svenska rikstaler försvann ifrån mitt konto. Men med mig hem fick jag då också bland annat ett par svarta jeansleggins, en skjorta, tunika, foundation och ett par vinterskor. Så jag antar att det var värt det!

D e s s u t o m  så hittade jag mina två första julklappar. Iår tänker jag då inte vara ute i sista sekund, inget panik-julklapps-shoppande för min den den 23:e!


Tro och Tvivel

Kommentarer
Postat av: madde

TÖNT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-10-28 @ 13:41:23

Kommentera inlägget eller skriv något fint:

Namn:
Kom ihåg?

Mail:

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

dagar i London!